יונדאי סנטה פה 2.4 אסנשל 5 מקומות 4X4 אוטומט - 2021 החדשה

מחיר שלנו:
209,900 ₪
אזל המלאי
מחירון
245,000 ₪
החיסכון שלך
14% ₪35,100
מחשבון מימון
נרכשו 23, כל הקודם זוכה!!!
יד 00
מיבואן
בכפוף למלאי

  • השובר מקנה זכות רכישת יונדאי סנטה פה 2.4 אסנשל 5 מקומות 4X4 אוטומט – 2021 החדשה  .
  • הקונה נרשם יד ראשונה .
  • לאחר רכישת השובר חברת הרכב  תיצור קשר עם הלקוח במסגרת יום עסקים 1 לתאום פגישה להשלמת הרכישה.
  • הסכום לתשלום : 209,900 ש"ח .
  • המחיר אינו כולל אגרות רישוי .
  • אספקה : עד 14 ימים פריסה ארצית .
  • אחריות : יבואן רשמי יונדאי ישראל.
  • צבע : מגוון צבעים .
  • ט.ל.ח

הערות

יונדאי סנטה פה 2021
לא במקרה נבחרה יונדאי סנטה פה כ- BEST IN CLASS על ידי עיתונאי רכב מובילים ברחבי העולם. הדירוג היוקרתי הזה מגיע בזכות רמת בטיחות גבוהה ביותר, מערך בטיחות אקטיבי מתקדם ומציל חיים וזאת לצד עיצוב מושך ותכנון מבריק של חלל הפנים – כל זה יוצר מנעד נדיר של יכולות לצד מוניטין האמינות המצוינים של יונדאי.
יונדאי סנטה פה מזוהה עם חזית דינמית למראה המובילה את הלוק של מותג יונדאי כולו, קו מותניים ארוך המפרגן לממדים הנדיבים של רכב הפנאי ואחוריים אלגנטיים המקנים גישה קלה לתא מטען עצום. מהודר אך דינאמי ועם זיקה להרפתקה. תכנון מוקפד של חלל פנים עם המון מקום לנוסעים ולכל מה שצריך לחופשה בטבע. חלל הפנים עשוי באיכות הגבוהה ביותר ועם מראה עתידני אשר יוצרים יחד חווית נסיעה יוצאת דופן. יש ציפוי עור לגלגל הגה מושבים קדמיים מחוממים, מערכת שמע מקורית, ממשק מולטימדיה חכם עם חיבורים לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו אפילו עם הפעלה קולית.
חבילת הבטיחות המקיפה מתחילה עם בקרת שיוט אדפטיבית בעלת יכולת זחילה בפקקים, בלימת חירום אוטונומית, ניטור עייפות נהג, החלפת אורות אוטומטית, התראה על סטייה מנתיב וגם סייען לשמירה על הנתיב אשר עוזר לנהג עם פקודות היגוי עדינות. כל זה לצד בקרת יציבות ובקרת אחיזה, הגבלת מהירות במורד תלול בשטח. יחידת הנעה מתקדמת  2.4 ל’ בנזין עם 185 כ”ס . משודחת לתיבת ההילוכים האוטומטית 8 הילוכים והיא מנהלת את הכוח הרב של המנוע לגלגלים הקדמיים או לכל ארבעתם (תלוי בגרסה שתבחרו.) מערכת ההנעה החדשנית היא מרכיב מרכזי כדי להגיע לצריכת דלק חסכונית במיוחד כמו גם של ביצועים נהדרים. הנעה כפולה חכמה – – HTRAC אשר יודעת לפצל בזמן אמת את כוח המנוע בין כל הגלגלים מספקת אחיזה מושלמת בכל תנאי הכביש או השטח. אפשרות יוצאת דופן לנהג לבחור בעצמו את חלוקת הכוח במערכת ההנעה ולשלוט בשלושה פרופילים של הורדת הכוח לקרקע. ההשפעה על אופי הפעולה של תיבת ההילוכים, תגובה המנוע ואמצעי השליטה באחיזה, מורגשת ביותר. יונדאי סנטה פה מוכנה לקחת את המשפחה שלך להרפתקה הבאה.



למפרט הטכני לחץ כאן

יש לכם שאלה? צרו עימנו קשר

    כל הסיבות לקניה במוטודיל
    מחיר מנצח
    עם Motodeal תהנו מכל התנאים הבלעדיים השמורים לחברות, ארגונים, וקבוצות רכישה בלבד והזדמנות אמתית לחסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש.
    מחיר מנצח
    אספקה מהירה
    מרבית הרכבים באתר נמצאים במלאי באספקה מהירה בפריסה ארצית . הזמנות של רכבים מהיבואן האספקה 14 - 21 יום זאת ע"פ המופיע בתנאי העסקה.
    אספקה מהירה
    ביטחון ואחריות
    האתר עובד בשיתוף עם חברות הרכב הגדולות בישראל, כל הרכבים חדשים עם אחריות יבואן רשמי. לאחר רכישת השובר באתר התשלום העיקרי מתבצע ישירות לחברת הרכב במעמד קבלת הרכב כך שהעסקאות בטוחות לחלוטין.
    ביטחון ואחריות
    תנאי מימון
    גולשי האתר נהנים מליווי בנקאי בתנאי אטרקטיביים עד 60 תשלומים (ללא עמלות הקמה בהלוואות עד 100,000 ש"ח) . לרשותכם מחשבון מימון בכל העסקאות לחישוב ההחזר חודשי.
    תנאי מימון
    קנייה בטוחה
    האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר ביותר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות PAYPAL.
    קנייה בטוחה
    שירות לקוחות
    לרשותכם עומד צוות מיומן אשר יספק לכם מענה מקצועי ואדיב לכל שאלה בכל שעות הפעילות.
    שירות לקוחות
    לקוחות ממליצים