מהי עסקת רכב 0 ק"מ? המדריך המלא

מטרתן של עסקאות רכב 0 ק"מ היא פתיחת האפשרות לרכישת רכב חדש במחיר שנחשב לנמוך יחסית לערכו העדכני בשוק הרכב בישראלי. אבל, כאן, עולות לא מעט שאלות, כדוגמת השאלה מדוע בכלל מחירו של הרכב החדש נמוך, מהי משמעות רכב 0 קילומטר מבחינת אפשרויות הפתוחות בפניכם לקבלת מימון לרכישתו, וגם – מהי משמעות עסקה מסוג כזה על ערכו של הרכב עבורכם בעתיד, לכשתרצו למכור אותו?

עסקאות רכב 0 ק"מ

אחד מסוגי העסקאות הנמצאות במרכז ההתעניינות הציבורית בשנים האחרונות, הוא עסקאות רכישת רכב 0 קילומטר, בין אם מסוכנות ליסינג ובין אם מסוכנות הרכב. בפועל, המדובר ברכב לגמרי חדש, שאכן יגיע לידיכם, הקונים, כשהספרה 0 מעטרת את מד הקילומטרים שלו. מאספקט המחיר, מחירו של רכב כזה עשוי להגיע אפילו עד ל-30% פחות ממחירו של רכב חדש זהה מהיבואן, ומשכך, עסקה כזו עשויה להוות פתרון מצוין עבורכם, בעיקר אם אתם רוצים רכב חדש מדגם מסוים, אבל מוגבלים על ידי תקציב רכישה מצומצם למדי.

איך עסקה כזו עובדת ואיך סוכנות הרכב יכולות למכור במחיר הנמוך ממחירו בשוק?

במרבית המקרים, בעסקת רכישה של רכב 0 ק"מ, היד הראשונה הרשומה ברישיון הרכב, היא של חברת הליסינג, מה שממקם אתכם, כ"יד שנייה" בבעלות על הרכב. כך, מצד אחד, הסוכנות רוכשת כמות רכבים גדולה מהיבואן, ובשל כך – היא זוכה להנחה משמעותית. עסקה כזו מאפשרת לסוכנות להציע לכם את הרכב במחיר המשתלם לה (מכיוון שהוא גבוה במעט מהמחיר שבו הוא נקנה) ובמחיר שמשתלם גם לכם (מכיוון שהוא, עדיין, נמוך יותר מהמחיר הנקוב בשוק של מכונית חדשה מהדגם הספציפי הזה). מצד שני, וכאן אנחנו כבר מדברים על העתיד, מדובר על רישום שלכם, הרוכשים, כיד שנייה בבעלות על הרכב, ולדבר זה ישנה השפעה על מחירו העתידי של הרכב, אם וכאשר תחליטו למכור אותו.

 

מימון עסקת רכב 0 קילומטר

מעבר ליתרונותיה הברורים של עסקה כזו, תהליך הרכישה המתבצע מול חברת הליסינג נוח ופשוט. מאחר והאינטרס המובהק של חברת ליסינג הוא למכור את הרכב, הן מאפשרות לרוכשים מגוון רחב של אפשרויות לתשלום (מזומן, אשראי הלוואות לרכישת רכב שמקורן בחברות חוץ-בנקאיות וכן הלאה).

 

בנוגע לירידת הערך בעסקה כזאת שמקורה ברישום שלכם כיד שנייה, חשוב לזכור, כי ככל שתחזיקו את הרכב בבעלותכם זמן רב יותר, כך פער זה הקיים בין מחירו של רכב שנמכר מיד ראשונה לבין מחירו של רכב הנמכר מיד שנייה מצטמצם, ואף נמחק בשלב מסוים.

בחר מכונית
איזו מכונית אתה מחפש?
מנהלים? משפחתית? אולי מיני חסכונית?
הבחירה כולה שלך!
רכוש שובר
בחרת את המכונית בה אתה מעוניין?
כנס לעסקה ותוכל לצפות בכל הפרטים הודות דגם הרכב, תנאי העסקה, זמן אספקה, אחריות, צבעים, תוספות וכל מידע נוסף אודות העסקה .
תתחדש!
עם הצטרפותך לרשימת הזכאים, נציג חברת הרכב ייצור עמך קשר להשלמת הרכישה ולתאום מועד מסירת הרכב החדש שלך.
טען עוד
כל הסיבות לקניה במוטודיל
מחיר מנצח
עם Motodeal תהנו מכל התנאים הבלעדיים השמורים לחברות, ארגונים, וקבוצות רכישה בלבד והזדמנות אמתית לחסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש.
מחיר מנצח
אספקה מהירה
מרבית הרכבים באתר נמצאים במלאי באספקה מהירה בפריסה ארצית . הזמנות של רכבים מהיבואן האספקה 14 - 21 יום זאת ע"פ המופיע בתנאי העסקה.
אספקה מהירה
ביטחון ואחריות
האתר עובד בשיתוף עם חברות הרכב הגדולות בישראל, כל הרכבים חדשים עם אחריות יבואן רשמי. לאחר רכישת השובר באתר התשלום העיקרי מתבצע ישירות לחברת הרכב במעמד קבלת הרכב כך שהעסקאות בטוחות לחלוטין.
ביטחון ואחריות
תנאי מימון
גולשי האתר נהנים מליווי בנקאי בתנאי אטרקטיביים עד 60 תשלומים (ללא עמלות הקמה בהלוואות עד 100,000 ש"ח) . לרשותכם מחשבון מימון בכל העסקאות לחישוב ההחזר חודשי.
תנאי מימון
קנייה בטוחה
האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר ביותר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות PAYPAL.
קנייה בטוחה
שירות לקוחות
לרשותכם עומד צוות מיומן אשר יספק לכם מענה מקצועי ואדיב לכל שאלה בכל שעות הפעילות.
שירות לקוחות
לקוחות ממליצים