קרוסאוברים / ג'יפונים או SUV (רכבי פנאי – שטח) מומלצים

קרוסאוברים / ג'יפונים או SUV (רכבי פנאי – שטח) הוא להיט בתחום אוהבי הרכב הישראליים, שמנסים, מזה שנים, להחליט על מה בא להם יותר – כל מכונית משפחתית בטוחה, יציבה ומהימנה (אבל עם ביצועים "פושרים" לחלוטין, והעיצוב? בהתאם), או, לחילופין, על רכב שטח אמיתי, כזה שישמח לטרוף את הדיונות בשבתות, לעלות הרים, לרדת ואדיות, ובכלל – לתת לכם תחושה שאתם חיים, וב-ג-ד-ו-ל. באופן טבעי, שני הדברים האלה מנוגדים לגמרי האחד לשני, אבל, רכבי קרוסאובר, באורח פלא, מצליחים למצוא את השילוב בין רכב פנאי לבין רכב שטח, והתוצאה היא רכב שטח "רך" שמאפשר נסיעה גם בכביש וגם בתנאי שטח שהעבירות שלהם היא מעט בעייתית יותר (כדוגמת דרכים לא סלולות).

 

מה רצוי לדעת, כאשר בוחרים קרוסאובר ? 

בניגוד לרכב המשפחתי הקונבנציונאלי, קרוסאובר מתאים לנסיעה בדרכים עירוניות ובדרכים שאינן סלולות, כאחד. כתוצאה מכך, הוא יהיה מוגבה ואף מרווח יותר מהרכב המשפחתי. נוסף על כך, מרבים רכבי הקרוסאובר נחשבים לחסכוניים יותר בדלק. מצד שני, חיסרון מובהק של רכבי הקרוסאובר הן עלויות התחזוקה, שנחשבות ליקרות יותר מאלה של הרכב המשפחתי. לדוגמה, מחירם של צמיגים לקרוסאובר גבוה יותר, בדרך כלל, ממחירם של הצמיגים ה"רגילים", וגם זה נתון שחשוב לקחת בחשבון הכולל.

אחד מהשיקולים לרכישת קרוסאובר היא היכולת לנסוע איתו גם בשטח, אבל חשוב לזכור כי אין המדובר ברכב שטח קשוח "אמיתי" (כדוגמת הדאסטר או ה-XV), אלא בבן כלאיים מעוצב ומנומס, שממתן קצת את ה"חייתיות" של רכב השטח, ומרווח הגחון שלו, למשל, לא יספיק כדי להתמודד עם סלעים רציניים (אלא אם כן, ממש בא לכם להשאיר אותו על אחד מהם)…

 

למה דווקא קרוסאובר?

תקראו לו ג'יפון, תקראו לו רכב שטח רך – יש המון סיבות להחלטה להעדיף קרוסאובר על פני מכוניות משפחתיות רגילות. את הסיבות ההגיוניות והפרקטיות שבהן – פירטנו קודם. אבל יש סיבה נוספת, אמוציונאלית יותר, שלרוב, מנצחת בגדול את הסיבות ההגיוניות. קרוסאובר הוא עניין של תדמית, יותר נכון, הוא קשור לתפישה ולתדמית שיש לכם בעיני עצמכם. כך שאם התדמית שיש לכם בעיני עצמכם היא יציבה ומיושבת (ואפילו משעממת טיפה), תעדיפו את הרכב המשפחתי, בעוד שאם אתם תופשים מעצמכם מעט יותר הרפתקניים, סקרנים ואוהבים את החיים – אין כל ספק כי קרוסאובר הוא הרכב הנכון עבורכם. וכאן – זה כבר עניין של או שיש לכם את "זה", או שאין!

 

בחר מכונית
איזו מכונית אתה מחפש?
מנהלים? משפחתית? אולי מיני חסכונית?
הבחירה כולה שלך!
רכוש שובר
בחרת את המכונית בה אתה מעוניין?
כנס לעסקה ותוכל לצפות בכל הפרטים הודות דגם הרכב, תנאי העסקה, זמן אספקה, אחריות, צבעים, תוספות וכל מידע נוסף אודות העסקה .
תתחדש!
עם הצטרפותך לרשימת הזכאים, נציג חברת הרכב ייצור עמך קשר להשלמת הרכישה ולתאום מועד מסירת הרכב החדש שלך.
טען עוד
כל הסיבות לקניה במוטודיל
מחיר מנצח
עם Motodeal תהנו מכל התנאים הבלעדיים השמורים לחברות, ארגונים, וקבוצות רכישה בלבד והזדמנות אמתית לחסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש.
מחיר מנצח
אספקה מהירה
מרבית הרכבים באתר נמצאים במלאי באספקה מהירה בפריסה ארצית . הזמנות של רכבים מהיבואן האספקה 14 - 21 יום זאת ע"פ המופיע בתנאי העסקה.
אספקה מהירה
ביטחון ואחריות
האתר עובד בשיתוף עם חברות הרכב הגדולות בישראל, כל הרכבים חדשים עם אחריות יבואן רשמי. לאחר רכישת השובר באתר התשלום העיקרי מתבצע ישירות לחברת הרכב במעמד קבלת הרכב כך שהעסקאות בטוחות לחלוטין.
ביטחון ואחריות
תנאי מימון
גולשי האתר נהנים מליווי בנקאי בתנאי אטרקטיביים עד 60 תשלומים (ללא עמלות הקמה בהלוואות עד 100,000 ש"ח) . לרשותכם מחשבון מימון בכל העסקאות לחישוב ההחזר חודשי.
תנאי מימון
קנייה בטוחה
האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר ביותר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות PAYPAL.
קנייה בטוחה
שירות לקוחות
לרשותכם עומד צוות מיומן אשר יספק לכם מענה מקצועי ואדיב לכל שאלה בכל שעות הפעילות.
שירות לקוחות
לקוחות ממליצים