רכב חדש או משומש – מה עדיף

אחת הדילמות הגדולות של מי שמתכוון להחליף את רכבו (או, לחילופין, במזל טוב, לרכוש לעצמו רכב ראשון) היא הסוגיה המשתמעת – מה עדיף לי לקנות – רכב חדש או רכב משומש? לכאורה, התשובה המתבקשת היא – תלוי בתקציב שעומד לרשותך, אבל, היות ומחיר הוא רק אחד מהקריטריונים להחלטה מסוג כזה, בואו נדבר קצת על יתרונות וחסרונות של רכישת – רכב חדש מול יתרונות וחסרונות של רכישת רכב משומש מיד שנייה.

 

רכב חדש – יתרונות וחסרונות

בתיאוריה, לרכישת רכב חדש יש רק יתרונות – אתם "יד ראשונה" על הרכב, אתם זוכים לנהוג ברכב שאף אחד אחר לפניכם לא נהג בו (אין כמו ריח של רכב חדש "מהניילונים" – על זה, נראה שכולנו מסכימים). בצד של החסרונות, ניתן להזכיר את המחיר הגבוה (שמה לעשות – בא כחלק אינטגראלי מעניין ה"חדש"), אבל, קיים עוד חיסרון, שלרוב, עליו, פחות מדברים – רכב חדש, הוא, לרוב, רכב חדש בשוק, כך שיתרונותיו – ידועים (היצרן והיבואן עצמם ידאגו לכך שתהיו מודעים להם), אבל החסרונות – קצת פחות. אז אם אתם מאלה שיקפצו להיות הראשונים לרכוש דגם רכב חדש שהגיע לישראל, יש מצב שגם תהיו הראשונים לגלות (על בשרכם) כל מיני תקלות מובהקות לדגם, שאולי, אם הייתם מודעים להן, לא הייתם רוכשים את הרכב. במרבית המקרים, אין הדבר כך, ומרבית הרכבים החדשים אינם מאכזבים, אבל אם העניין חשוב לכם, כדאי לקחת אותו בחשבון בזמן ההחלטה.

 

רכישת רכב ישן – יתרונות וחסרונות

גם כאן, יתרונותיה וחסרונותיה של עסקת הרכישה, פחות או יותר, ידועים מראש – המדובר ברכב שאינו רכב חדש, על כל המשתמש מכך – מחירו נמוך יותר, הוא משומש = בלוי יותר, ולרוב, זה מתבטא גם במצבו המכאני, ולא רק באסתטיקה החיצונית שלו (שריטות או כיפופי פח מינוריים, אבל כאלה הפוגמים במראהו המושלם). נכון, לפעמים, ניתן למצוא רכב מיד שנייה עם קילומטראז' נמוך ובמצב טוב, אבל  הסיכוי לכך לא גבוה במיולד . במרבית המקרים, כשמחירו של רכב נמוך – התמורה שתקבלו, אף היא, תהיה בהתאם לכך.

 

את שביל הזהב שבין רכב חדש למחיר שמאפשר לכם לרכוש רכב חדש מבלי לצום מספר חודשים, מציעות עסקאות רכב חדש 0 ק"מ. במסגרת עסקה כזו, אתם רוכשים רכב חדש לגמרי מסוכנות רכב דוגמת מוטודיל במחיר שנמוך בעשרות אחוזים ממחירו הנקוב בשוק!

בחר מכונית
איזו מכונית אתה מחפש?
מנהלים? משפחתית? אולי מיני חסכונית?
הבחירה כולה שלך!
רכוש שובר
בחרת את המכונית בה אתה מעוניין?
כנס לעסקה ותוכל לצפות בכל הפרטים הודות דגם הרכב, תנאי העסקה, זמן אספקה, אחריות, צבעים, תוספות וכל מידע נוסף אודות העסקה .
תתחדש!
עם הצטרפותך לרשימת הזכאים, נציג חברת הרכב ייצור עמך קשר להשלמת הרכישה ולתאום מועד מסירת הרכב החדש שלך.
טען עוד
כל הסיבות לקניה במוטודיל
מחיר מנצח
עם Motodeal תהנו מכל התנאים הבלעדיים השמורים לחברות, ארגונים, וקבוצות רכישה בלבד והזדמנות אמתית לחסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש.
מחיר מנצח
אספקה מהירה
מרבית הרכבים באתר נמצאים במלאי באספקה מהירה בפריסה ארצית . הזמנות של רכבים מהיבואן האספקה 14 - 21 יום זאת ע"פ המופיע בתנאי העסקה.
אספקה מהירה
ביטחון ואחריות
האתר עובד בשיתוף עם חברות הרכב הגדולות בישראל, כל הרכבים חדשים עם אחריות יבואן רשמי. לאחר רכישת השובר באתר התשלום העיקרי מתבצע ישירות לחברת הרכב במעמד קבלת הרכב כך שהעסקאות בטוחות לחלוטין.
ביטחון ואחריות
תנאי מימון
גולשי האתר נהנים מליווי בנקאי בתנאי אטרקטיביים עד 60 תשלומים (ללא עמלות הקמה בהלוואות עד 100,000 ש"ח) . לרשותכם מחשבון מימון בכל העסקאות לחישוב ההחזר חודשי.
תנאי מימון
קנייה בטוחה
האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר ביותר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות PAYPAL.
קנייה בטוחה
שירות לקוחות
לרשותכם עומד צוות מיומן אשר יספק לכם מענה מקצועי ואדיב לכל שאלה בכל שעות הפעילות.
שירות לקוחות
לקוחות ממליצים