cross sport פולקסווגן 2.0T SE PLUS 4X4 אוטומט - 2021

מחיר שלנו:
340,000 ₪
אזל המלאי זמנית
מחירון
441,000 ₪
החיסכון שלך
23% ₪101,000
מחשבון מימון
נרכשו 40, כל הקודם זוכה!!!
אזל המלאי
אזל
המלאי
בכפוף למלאי

  • השובר מקנה זכות לרכישת cross sport פולקסווגן 2.0T SE PLUS 4X4 אוטומט – 2021 .
  • ​ברישיונות מופיע : בעלים 01 .
  • לאחר רכישת השובר חברת הרכב  תיצור קשר עם הלקוח במסגרת יום עסקים 1 לתאום פגישה להשלמת העסקה .
  • הסכום לתשלום : 340,000 ש"ח .
  • המחיר אינו כולל אגרות רישוי  .
  • אחריות : יבואן רשמי  פלקסווגן ישראל .
  • אספקה : עד 5 ימים בפריסה ארצית .
  • צבע : מגוון צבעים .
  • ט.ל.ח .

הערות

פולקסווגן האטלס קרוס ספורט 2021

רכב הפנאי הגדול של פולקסווגן, האטלס קרוס ספורט , עובר רענון של אמצע החיים. האטלס קרוס ספורט הוא גרסת קופה חמישה מושבים לאטלס, גרסת קופה חמישה מושבים במראה ספורטיבי לקרוסאובר שבעה מושבים הענק של החברה. גרסת הקופה לאטלס מגיעה כשלוש שנים לאחר שפולקסווגן הציגה את הגרסה הרגילה של הדגם. האטלס קרוס ספורט קצר ב-71 מ"מ מהאטלס הרגיל (4,966 מ"מ), נמוך יותר ב-58 מ"מ (1,699 מ"מ) אך הוא רחב יותר ב-10 מ"מ (1,988 מ"מ) ועם בסיס גלגלים זהה העומד על 2,978 מ"מ. הדגם ישווק כאמור עם חמישה מושבים בלבד, מה שמשאיר נפח עצום לתא הנוסעים עם 1,141 ליטר ועד ל-2,203 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. הדגם המוצג בתמונות כולל את חבילת R ליין של הדגם המעניקה לו מראה ספורטיבי יותר, גם באמצעות חישוקי "21 גדולים, וכוללת את לוגו 'R' החדש של פולקסווגן. כדגם חדש יותר האטלס קרוס ספורט זכה ליחידות תאורה מבוססות תאורת LED בעיצוב מודרני מלפנים ומאחור, יחד עם עיצובים ייחודיים לפגושים. בחזיתו של האטלס קרוס ספורט אין שינויים ולקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שני מנועי בנזין: 3.6 ליטר V6 בהספק של 280 כ"ס או 2.0 ליטר טורבו בהספק של 238 כ"ס, שניהם משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' עם אופציה להנעה כפולה 4Motion. בתא הנוסעים של האטלס קרוס ספורט נוכל למצוא מספר שדרוגים לעומת הגרסה הרגילה, כולל גלגל הגה חדש, תפירה קונטרסטית בריפודי הדלתות, משטח טעינה אלחוטי ומערכת מולטימדיה מעודכנת עם נקודה חמה WiFi ואפשרות לחיבור של הרכב לבית חכם (Car-Net), כך לדוגמה אפשר באמצעות פקודה קולית לבדוק מרחוק את מפלס הדלק, לפתוח או לנעול את הרכב, להתניע את הרכב ועוד. פולקסווגן מוסיפה לאטלס שתי מערכות בטיחות חדשות, מערכת נהיגה סמי אוטונומית בפקקי תנועה (Traffic Jam Assist) ומערכת זיהוי תמרורים מתקדמת המזהה לא רק שלטי מהירות אלא גם אזורי אין כניסה, איסור על עקיפה, הגבלת מהירות סביב בתי ספר ועוד.



למפרט הטכני לחץ כאן

יש לכם שאלה? צרו עימנו קשר

    כל הסיבות לקניה במוטודיל
    מחיר מנצח
    עם Motodeal תהנו מכל התנאים הבלעדיים השמורים לחברות, ארגונים, וקבוצות רכישה בלבד והזדמנות אמתית לחסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש.
    מחיר מנצח
    אספקה מהירה
    מרבית הרכבים באתר נמצאים במלאי באספקה מהירה בפריסה ארצית . הזמנות של רכבים מהיבואן האספקה 14 - 21 יום זאת ע"פ המופיע בתנאי העסקה.
    אספקה מהירה
    ביטחון ואחריות
    האתר עובד בשיתוף עם חברות הרכב הגדולות בישראל, כל הרכבים חדשים עם אחריות יבואן רשמי. לאחר רכישת השובר באתר התשלום העיקרי מתבצע ישירות לחברת הרכב במעמד קבלת הרכב כך שהעסקאות בטוחות לחלוטין.
    ביטחון ואחריות
    תנאי מימון
    גולשי האתר נהנים מליווי בנקאי בתנאי אטרקטיביים עד 60 תשלומים (ללא עמלות הקמה בהלוואות עד 100,000 ש"ח) . לרשותכם מחשבון מימון בכל העסקאות לחישוב ההחזר חודשי.
    תנאי מימון
    קנייה בטוחה
    האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר ביותר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות PAYPAL.
    קנייה בטוחה
    שירות לקוחות
    לרשותכם עומד צוות מיומן אשר יספק לכם מענה מקצועי ואדיב לכל שאלה בכל שעות הפעילות.
    שירות לקוחות
    לקוחות ממליצים