ATLAS SE פולקסווגן אטלס 2.0T 2X4 אוטומט 7 מקומות - 2021

מחיר שלנו:
288,000 ₪
אזל המלאי
מחירון
338,400 ₪
החיסכון שלך
15% ₪50,400
מחשבון מימון
נרכשו 37, כל הקודם זוכה!!!
אספקה
מהירה
בכפוף למלאי

  • השובר מקנה זכות לרכישת פולקסווגן אטלס 2.0T SE  2*4 אוטומט 7 מקומות – 2021 .
  • ​ברישיונות מופיע : בעלים 01 .
  • לאחר רכישת השובר חברת הרכב  תיצור קשר עם הלקוח במסגרת יום עסקים 1 לתאום פגישה להשלמת העסקה .
  • הסכום לתשלום : 288,000 ש"ח .
  • המחיר אינו כולל אגרות רישוי .
  • אחריות : יבואן רשמי  פלקסווגן ישראל .
  • אספקה : עד 10 ימים בפריסה ארצית .
  • צבע : מגוון צבעים ( צבע מיטאלי + 8,000 ש"ח ).
  • ט.ל.ח

הערות

פולקסווגן אטלס 2021

רכב הפנאי הגדול של פולקסווגן, האטלס (Atlas), עובר רענון של אמצע החיים. בתערוכת שיקגו נחשפה מתיחת הפנים לדגם, מהמצליחים של היצרנית באמריקה בשנים האחרונות. במסגרת מתיחת הפנים, האטלס מאמץ כמה מסממני העיצוב המוחצנים יותר של האטלס קרוס ספורט, גרסת ה"קופה" שהוצגה באוקטובר אשתקד. זה אומר שיש פגושים חדשים (שהביאו לצמיחה של כ-7.5 ס"מ באורך הכללי), יחידות תאורה מעודכנות וגם סבכה קדמית עם שלושה פסי כרום עבים ששנים מהם מחברים את יחידות התאורה. האטלס יוצע גם ברמת גימור R-ליין, שכוללת חישוקי "20 או "21, פגושים שונים, חצאיות ותגי "R-ליין", לטובת מראה ספורטיבי. בתא הנוסעים הוחלף גלגל ההגה בכל הגרסאות ונוסף מסך "8 למולטימדיה (למעט גרסת הבסיס). מאחור השינויים קצת פחות משמעותיים אך מעניקים לדגם מראה מודרני יותר באמצעות עדכון חתימת התאורה בפנסים ועדכון הפגוש האחורי עם פס מחזיר אור בחלקו התחתון, במקום כרום מלא, וסופיות אגזוז מזויפות בולטות יותר. עיצובים עדכניים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני לדגם. תא הנוסעים של האטלס המחודש נלקח ישירות מדגם הקרוס ספורט שזה אומר שתא הנוסעים נותר זהה לדגם היוצא אך נוכל למצוא גלגל הגה חדש, לוח מחוונים דיגיטלי מהדור האחרון של פולקסווגן עם גרפיקה חדשה ומערכת מולטימדיה "8 עדכנית. כמו באטלס קרוס ספורט, לקוחות הדגם יוכלו לבחור כעת בתפירה קונטרסטית לריפודי המושבים והדלתות.בנוסף נמצא משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מושבים קדמיים מאווררים, חימום מושבים גם לשורה השנייה, התנעה מרחוק ועוד. מפרט הבטיחות בדגם כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, מערכת חניה אוטומטית, נהיגה סמי אוטונומית בפקקי תנועה (Traffic Jam Assist) זיהוי תמרורים ועוד. בתחום ההנעה הדגם ממשיך עם שני המנועים המוכרים של הדגם: 2.0TSI עם 235 כ"ס ו-35.7 קג"מ או 3.6 ליטר V6 אטמוספרי עם 276 כ"ס ו-36.7 קג"מ. כבעבר, שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו'. השינוי הייחודי הוא האפשרות לשדך גם את מנוע הטורבו 2.0TSI למערכת הנעה כפולה 4MOTION.



למפרט הטכני לחץ כאן

יש לכם שאלה? צרו עימנו קשר

    כל הסיבות לקניה במוטודיל
    מחיר מנצח
    עם Motodeal תהנו מכל התנאים הבלעדיים השמורים לחברות, ארגונים, וקבוצות רכישה בלבד והזדמנות אמתית לחסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש.
    מחיר מנצח
    אספקה מהירה
    מרבית הרכבים באתר נמצאים במלאי באספקה מהירה בפריסה ארצית . הזמנות של רכבים מהיבואן האספקה 14 - 21 יום זאת ע"פ המופיע בתנאי העסקה.
    אספקה מהירה
    ביטחון ואחריות
    האתר עובד בשיתוף עם חברות הרכב הגדולות בישראל, כל הרכבים חדשים עם אחריות יבואן רשמי. לאחר רכישת השובר באתר התשלום העיקרי מתבצע ישירות לחברת הרכב במעמד קבלת הרכב כך שהעסקאות בטוחות לחלוטין.
    ביטחון ואחריות
    תנאי מימון
    גולשי האתר נהנים מליווי בנקאי בתנאי אטרקטיביים עד 60 תשלומים (ללא עמלות הקמה בהלוואות עד 100,000 ש"ח) . לרשותכם מחשבון מימון בכל העסקאות לחישוב ההחזר חודשי.
    תנאי מימון
    קנייה בטוחה
    האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר ביותר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות PAYPAL.
    קנייה בטוחה
    שירות לקוחות
    לרשותכם עומד צוות מיומן אשר יספק לכם מענה מקצועי ואדיב לכל שאלה בכל שעות הפעילות.
    שירות לקוחות
    לקוחות ממליצים