פולקסווגן גראנד טיגואן 7 מקומות comfortline אוטומט - 2021

מחיר שלנו:
239,900 ₪
אזל המלאי
מחירון
298,900 ₪
החיסכון שלך
20% ₪59,000
מחשבון מימון
נרכשו 21, כל הקודם זוכה!!!
יד 00
מיבואן
בכפוף למלאי

  • השובר מקנה זכות לרכישת פולקסווגן גראנד טיגואן 7 מקומות comfortline אוטומט – 2021 .
  • ​הקונה נרשם יד ראשונה .
  • לאחר רכישת השובר חברת הרכב  תיצור קשר עם הלקוח במסגרת יום עסקים 1 לתאום פגישה להשלמת העסקה .
  • הסכום לתשלום : 239,900 ש"ח .
  • המחיר אינו כולל אגרות רישוי .
  • אחריות : יבואן רשמי  פלקסווגן ישראל .
  • אספקה : עד 14 יום .
  • צבע : מגוון צבעים .
  • ט.ל.ח

הערות

פולקסווגן טיגואן 2021

פולקסווגן גרנד טיגואן בחבילה עוד יותר מורחבת עם 7 מושבים. תמורה מרבית לכספכם בחבילת פרימיום איכותית. עשרות שנים של חדשנות, ביצוע מושלם בכל פעם של פולקסווגן – וביטחון מלא שבחרת נכון עבור המשפחה שלך. כבר מרחוק קל לראות שמדובר בפולקסווגן אמיתי – זה הכל הזכות קווי המרכב הספורטיביים, ההקפדה על הפרטים הקטנים והמסר הדינאמי שעובר מיד כשמביטים בגרנד טיגואן. זה לא עוד רכב פנאי זה גרנד טיגואן. הממדים החיצוניים קומפקטיים ותכנון חכם שיוצר ניצול מרבי של חלל פנים עם מקום ל- 7 מושבים. חלל הפנים עשוי באיכות הגבוהה ביותר כפי שפולקסווגן יודעת ליצור. יש ציפוי עור לגלגל הגה ולידית ההילוכים, בקרת אקלים דו-אזורית, מערכת שמע מקורית, ממשק מולטימדיה חכם עם חיבורים לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו אפילו עם הפעלה קולית. חבילת הבטיחות מתחילה עם בלימת חירום אוטונומית, ניטור שטחים מתים והתראה על תנועה חוצה מאחור. יש גם יכולת לזהות ולכי רגל ולבלום במידת הצורך עוד תמצאו חיישן אורות אוטומטי ואפילו ניטור לחץ האוויר בצמיגים. בנוסף, יש גם בקרת יציבות ובקרת אחיזה, הגבלת מהירות במורד תלול בשטח כמו גם 7 כריות אוויר. מנוע טורבו בנזין לא חוסך בביצועים אבל מאד חסכוני בדלק. מנפח של 2.0 ל’ הוא מפיק 184 כ”ס ו- 30.5 קג”מ. תיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית עם 8 הילוכים היא מרכיב מרכזי כדי להגיע לצריכת דלק חסכונית במיוחד כמו גם של ביצועים נהדרים. הנעה כפולה חכמה – אשר יודעת לפצל בזמן אמת את כוח המנוע בין כל הגלגלים מספקת אחיזה מושלמת בכל תנאי הכביש או השטח ויש גם אפשרות יוצאת דופן לנהג לבחור בעצמו בין ארבעה מצבים משתנים של מערכת ההנעה: לכביש חלקלק, תנאים רגילים ונהיגה נמרצת או שני מצבי שטח כשהמתקדם בהם הוא בהתאמה אישית לנהג.

 



למפרט הטכני לחץ כאן

יש לכם שאלה? צרו עימנו קשר

    כל הסיבות לקניה במוטודיל
    מחיר מנצח
    עם Motodeal תהנו מכל התנאים הבלעדיים השמורים לחברות, ארגונים, וקבוצות רכישה בלבד והזדמנות אמתית לחסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש.
    מחיר מנצח
    אספקה מהירה
    מרבית הרכבים באתר נמצאים במלאי באספקה מהירה בפריסה ארצית . הזמנות של רכבים מהיבואן האספקה 14 - 21 יום זאת ע"פ המופיע בתנאי העסקה.
    אספקה מהירה
    ביטחון ואחריות
    האתר עובד בשיתוף עם חברות הרכב הגדולות בישראל, כל הרכבים חדשים עם אחריות יבואן רשמי. לאחר רכישת השובר באתר התשלום העיקרי מתבצע ישירות לחברת הרכב במעמד קבלת הרכב כך שהעסקאות בטוחות לחלוטין.
    ביטחון ואחריות
    תנאי מימון
    גולשי האתר נהנים מליווי בנקאי בתנאי אטרקטיביים עד 60 תשלומים (ללא עמלות הקמה בהלוואות עד 100,000 ש"ח) . לרשותכם מחשבון מימון בכל העסקאות לחישוב ההחזר חודשי.
    תנאי מימון
    קנייה בטוחה
    האתר עומד בתקן PCI שהוא התקן המחמיר ביותר בעולם לאבטחת תשלומים ברשת האינטרנט. כמו כן, ניתן לשלם באמצעות PAYPAL.
    קנייה בטוחה
    שירות לקוחות
    לרשותכם עומד צוות מיומן אשר יספק לכם מענה מקצועי ואדיב לכל שאלה בכל שעות הפעילות.
    שירות לקוחות
    לקוחות ממליצים